Met regelmaat verrassen ze ons van het MT met goede ideeën en steeds vaker zie je dat uit hun jonge manier van denken fantastische ideeën komen, zo ook deze presentatie. De presentatie begon met een Customer Journey met daarin een analyse waarin er allerlei momenten kwamen bovendrijven waar onze klanten onzeker over zijn, vragen over hebben en verbeterpunten naar boven kwamen waar we iets mee kunnen. Na deze Customer Journey werd de mogelijkheid getoond hoe we met een aantal uitbreidingen in onze Was app deze vragen, kansen en verbeterpunten konden invullen. De tijdlijn die hierbij hoorde liep door tot medio 2021. Naast specifieke autowas-toepassingen kwam er ook de koppeling van bijvoorbeeld ons tankstation, de tankstraat, het autopoetsen, de Febo en Broodje & Co aan bod. Vele nieuwe mogelijkheden kwamen voorbij waar ik nog niet aan gedacht had. Zo kwamen ze met leuke ideeën voor toevoegingen speciaal voor kinderen. Ook werden we verrast met specifieke marketingideeën die door deze manier van klantbenadering mogelijk zijn. Het einddoel wat men in 2021 wil bereiken is het inzetten van artificiële intelligentie (AI). AI is de wetenschap die zich bezighoudt met het creëren van een artefact dat een vorm van intelligentie vertoont. Voor mij is AI nog een utopie, voor deze jongelui is het een toekomst die volgens hen dichtbij is en waar we als bedrijf heel veel plezier van gaan hebben. Aan het einde van de presentatie kwam de vraag of ze hun uitgezette tijdpad konden gaan bewandelen, zodat we onze Was app kunnen gaan doorontwikkelen en gaan ombouwen naar de Loogman Gemaksapp. Afgelopen week hebben we als MT hier uitgebreid naar gekeken en ons verder laten inlichten. Er staat veel moois te gebeuren!